czwartek, 5 marca 2020

Polski przełom wśród autorów!

Hej!
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam o twórczości jednej z naszych polskich drobniejszych pisarek, Michaliny Daszuty, która jest jednocześnie mangaką! Ale zanim zacznę, muszę przeprosić was za brak postu w zeszłym tygodniu. Trochę zawaliłam, ale byłam po prostu bardzo zmęczona. Wybaczcie mi!
No to wracamy do autorki! Warto również wiedzieć, że pisze pod pseudonimem KattLett, a tak poza tym nie ma o niej zbyt wielu danych osobistych. W tym wpisie chciałabym głównie skupić się na jej książkach i mangach, bo odkryłam je stosunkowo niedawno i się wręcz zadurzyłam!
Zaczynam od nowelek, a mianowicie "Prize" i "Hunting For Online Demons". "Prize" jest dosyć lekką i przyjemną lekturą opowiadającą o zetknięciu ze sobą dwóch światów - japońskiej yakuzy i polskiej sielanki. Bardzo polecam tą historię fanom zarówno akcji, jak i delikatnych opowiastek o miłości. "HFOD" to natomiast mocny i emocjonujący horroro-dreszczowiec przedstawiający nam życie ludzi widzących duchy. Świetnie budowane napięcie wpływa na to, że nie możesz ani na chwilę się od niej oderwać. To po prostu trzeba przeczytać!
No i lecę do mang. Na pierwszy ogień leci "Artifical People: Magenta", historia o bogach i ulepszonych ludziach. Osobiście jej nie czytałam, ale słyszałam masę pozytywnych opinii i bardzo cieszę się, że już niedługo do mnie przyjdzie! Dalej mamy "Pentagram Alchemist", czyli świetne fantasy dla fanów alchemii. Mi się bardzo podobało i ze zniecierpliwieniem czekam na kolejny tom. I na końcu pozostaje nam "Exitus Letalis", czyli dreszczowiec, nad którym nie da się spokojnie wysiedzieć. Bardzo emocjonująca, a jednocześnie trzymająca w napięciu lektura!
Niestety, jeśli chodzi o twórczość KattLett, to już wszystko. Autorka jest aktywna na swoich social media, więc tam możecie ją znaleźć. Bardzo polecam sprawdzić jej prace, bo możecie się naprawdę pozytywnie zaskoczyć!
I dodaję dopisek! "HFOD" uzupełniło w moim wyzwaniu "książkę z gatunku, po który rzadko sięgam", a "Prize" - "książkę, której akcja nie toczy się w Europie ani w Stanach".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz