piątek, 21 lutego 2020

Plotki, ploteczki

Hej!
Dzisiaj znowu wracam z formatem informowania was o moich codziennych rozsterkach, bo wiem, że od czasu do czasu warto podsumować, co tam się u mnie dzieje.
No to zacznę od mojej świetnej choroby, która złapała mnie w poprzedni weekend i trwała prawie do końca zeszłego tygodnia. Osobiście nienawidzę być chora, ale no cóż, nic nie mogłam na to poradzić. Miałam za to dużo czasu na czytanie, i tutaj płynnie przechodzę do gwoździa programu, czyli książek. Miałam trochę czasu na czytanie, więc wypełniłam dwa punkty mojego "Książkowego Wyzwania 2020". Mianowicie, najpierw przeczytałam "książkę, którą napisał ktoś przed 30 rokiem życia", była to powieść autorstwa Natashy Preston pt. "Uwięzione". Osobiście, zakochałam się i moim zdaniem jest to wręcz niemożliwe, że była to kiedyś jedna z setek milionów książek na Wattpadzie. Drugą książką, "autora, o którym nic nie wiem" była trylogia C. S. Pacat "Zniewolony książę". Niesamowite postacie i świat, który otwiera czytelnikowi drzwi do krainy, w której arystokracja i niewolnicy spotykają się na równi. Geniusz w czystej postaci.
Poza tym zaczęłam w moim pokoju tworzyć, jak to nazwałam, ściankę otaku. Na drzwiach mojej szafy przyczepiam wszystkie drobne przedmioty związane z anime i mangą, w tym plakaty, pocztówki, zakładki, rysunki i inne takie. Jak na razie nie powala wyglądem, ale powoli lecimy do przodu. Osoby chętne śledzić moją pracę jak i update'y z zamówionej przeze mnie paczuchy zapraszam na Instagrama: avesophie_06 <3
No i na końcu pochwalę się nadchodzącymi warsztatami z cosplay'u, które czekają mnie w sobotę, 22 lutego. Zaczynają się o 10:00 w bibliotece w Manhattanie i (z przerwami, oczywiście) trwają do 21:00. W trakcie wykładów dowiem się, jak profesjonalnie stylizować peruki, jak malować twarz i ciało, aby nie brudziło kostiumu, jak stworzyć lekką i dokładną zbroję z pianki oraz jak szyć stroje! Okropnie się cieszę i wręcz skaczę w miejscu na myśl o tym, co mnie czeka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz