czwartek, 19 września 2019

Dajmy szansę muzyce!

Hej!
Dzisiaj chciałabym przedstawić wam kilka moich ulubionych japońskich piosenek! Nie wszystkie są po japońsku, oraz większość to openingi do anime, ale są po prostu genialne!
  1.  In My World (Ao no Exorcist OP.2) - ROOKiEZ is PUNK'D, NateWantsToBattle - jak widzicie, zamieściłam dwóch wykonawców. ROOKiEZ wykonują oryginał, i to właśnie on pojawia się w anime. jest w połowie po japońsku, a w połowie po angielsku, natomiast Nate stworzył wersję całą po angielsku. Obie są świetne i jest to mój absolutny numer 1.
  2.  sirius (Kill la kill OP) - Eir Aoi - kocham tą piosenkę nad życie. Pokazał mi ją kolega z Bydgoszczy, który w samej Eir jest zakochany po uszy. Piosenka jest w całości po japońsku i ma genialny tekst, zapraszam na tłumaczenie. Do tego jest takim fajnym połączeniem rocka i popu, więc no, miejsce 2.
  3.  Go!!! (Naruto OP.4) - FLOW - KOCHAM ten zespół. Słucham ich od baaardzo dawna, chyba od urodzenia, a raczej od kiedy odkryłam Naruto. Jest to bardzo wesoła i skoczna piosenka, oraz jak każda tej grupy, japońsko-angielska. Śmieszny tekst, genialny wokal no i oczywiście skojarzenia z Sasuke, dlatego ostatnie miejsce podium.
  4.  Monochrome Kiss (Kuroshitsuji OP) - SID, AmaLee - znowu dwa wykonania. Sid odpowiada za japoński oryginał, ale angielska wersja AmyLee jest równie dobra. Mam wewnętrzną sympatię do tej piosenki, ponieważ spędziłam kiedyś cały dzień na uczeniu się jej na pamięć...
  5.  Crossing Field (Sword Art Online OP) - LiSA - tekst znam na pamięć, ponieważ jest to jedyny z niewielu openingów, których nigdy nie pomijam. Bardzo podoba mi się też polska wersja, którą znajdziecie na kanale NanoKarrin - zapraszam!
  6.  Colors (Code Geass OP.2) - FLOW - ponownie zespół FLOW, a jak już o nim to polecam równiez singiel Sign. Jako wielka fanka Leloucha musiałam to tu wstawić, no przepraszam.
  7.  Goya no Machiawase (Noragami OP) - Hello Sleepwalkers - moja przyjaciółka katuje tą piosenkę jako wielka fanka Yato, dlatego siłą rzeczy nauczyłam się jej na pamięć. Jest bardzo spoko, moge ją nawet podpiąć pod rocka.
  8.  Brave Shine (Fate/Stay Night OP) - Aimer - osobiście anime nie obejrzałam, a piosenkę znalazłam przypadkiem na Spotify. Ale jest bardzo spoko, więc muszę wam ją przedstawić. Z tego co wiem, Ama Lee zrobiła angielską wersję, więc możecie sobie sprawdzić.
  9.  A Cruel Angel's Thesis (Neon Genesis Evangelion OP) - Shiro Sagisu - absolutny klasyk wśród muzyki z anime, niemal jak "the WORLD" od Nightmare (swoją drogą, też polecam). Ale jest bardzo przyjemny i nawet go lubię.
  10.  My Soul, Your Beats! (Angel Beats! OP) - LiSA, AmaLee - znowu ona. Nie mam nic przeciwko jej wersjom, bo sa bardzo w porządku, ale troche tego dużo. Piosenka jest kozacka, kocham melodię graną na pianinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz