sobota, 13 lipca 2019

Trochę czułości!

Hej!
Dzisiaj chciałabym przedstawić wam kilka godnych polecenia filmów romantycznych dla nastolatków, w których się zakochałam i mam nadzieję, że wam się spodobają!
No to zacznę od chyba największego klasyku ostatniego roku, który spora część z was na pewno już oglądała, albo na pewno chociaż kojarzy. Mowa tutaj o "Do wszystkich chłopców, których kochałam" produkcji Netflixa. Jestem absolutną fanką tej historii o Larze Jean - licealistce, która zakochując się w chłopaku pisze do niego bardzo osobisty list, adresuje go i wkłada do koperty, jednak nigdy nie zamierza go wysłać. Pewnego dnia jednak pudełko, w którym nastolatka trzyma fragment swojego serca - pięć miłosnych listów - znika, a następnego dnia okazuje się, że wyznania trafiły do byłych lub obecnych miłości dziewczyny. Jej uczucia wychodzą na jaw, a sprawa zaczyna się komplikować, kiedy do niewinnej umowy dochodzą uczucia. Jest to film na podstawie powieści autorstwa Jenny Fan, a jeśli już obejrzeliście to romansidło i chcielibyście wiedzieć, co stało się dalej, przeczytajcie książkę pod tytułem "P.S. Wciąż cię kocham", ponieważ jest to kontynuacja, którą Netflix również planuje zekranizować! Termin nie jest niestety jeszcze znany.
Na drugi ogień leci już recenzowany przeze mnie film z tego roku, "Trzy kroki do siebie". Zamiast znowu się rozpisywać, po prostu zaproszę was na wpis zatytułowany "Ludzki dotyk, pierwsza forma komunikacji", w którym dokładniej opisałam przebieg historii zarówno w oryginalnej powieści, jak i właśnie w filmie. Od siebie tylko dodam, że uwielbiam ten film za klimat i świetna obsadę!
No to moją ostatnią propozycją będzie "Wynajmij sobie chłopaka", również produkcji Netflixa! Jest to historia osiemnastoletniego Brooksa Ratigana, którego ogromnym marzeniem jest dostać się na uniwersytet w Yale, więc nastolatek haruje jak wół, aby tylko zebrać pieniądze i móc tam startować. Zakłada nawet własną apkę, dzięki której dziewczyny mogą wynająć go na przykład na wystawę sztuki lub rodeo, jako swoje +1! Przy jednej okazji zdobycia niemałej gotówki poznaje Celię Lieberman - zbuntowaną dziewczynę, która za żadne skarby świata nie chce zadawać się z naszym głównym bohaterem. Spędza jednak z nim coraz więcej czasu, ale po tym jak wykorzystują swój "udawany związek" dla własnych romantycznych zapędów, w nastolatce zapala się lampka, że ich udawane zerwanie dosyć mocno ją uderzyło. Ignoruje chłopaka, by potem z wielką chęcią spróbować stworzyć normalną relację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz