czwartek, 4 marca 2021

Doceniamy starania - Anime Awards 2021 (2/2)

 Hej!

Dzisiaj, jak już wspominałam we wcześniejszym wpisie, zabieramy się ponownie za analizę gali Crunchyroll Anime Awards 2021. Tym razem zostawiamy za sobą zwycięzców, o których więcej poczytać możecie w poprzednim wpisie, i lecimy do nominowanych serii, którym w tym roku niezbyt się poszczęściło.

Zacznę od pierwszej, najbardziej szokującej dla mnie kategorii, jaką było "Best Couple". Zwycięzcą okazali się być Nasa i Tsukasa Yuzaki z anime "Tonikawa: Over The Moon For You", i szczerze, próbowałam zabrać się za oglądanie tego 'cuda'. Nie przebrnęłam - zirytowałam się już w pierwszych minutach i wyłączyłam odtwarzanie. Zupełnie nie rozumiem tej wygranej. Oczywiście nie mam na celu szkalować tutaj fanów i sędziów, którzy zadecydowali o wygranej, lecz moim zdaniem tutaj zwycięzcą powinni być Kaguya Shinomiya i Miyuki Shirogane, główni bohaterowie anime "Kaguya-sama! Love is War". Bardzo dobrze wykreowana miłość, nieszablonowa, świetnie poprowadzona.

Dalej mamy "Best VA Performance (JP)", w którym zatriumfował Yusuke Kobayashi w roli Natsukiego Subaru z anime "Re:Zero -Starting Life in Another World-". Pomijając moją niechęć do samej serii, przesłuchałam parę kwestii tego aktora i robotę wykonał niezłą, jednak wystarczy przyjrzeć się innym nominacjom w tej kategorii - zwłaszcza aktorowi Gojo Satoru z "Jujutsu Kaisen" (Yuichi Nakamura) oraz Kambe Daisuke z "The Millionare Detective: Balance: UNLIMITED" (Yusuke Onuki). Oboje z panów podczas wcielania się w swoje postacie świetnie sobie poradzili. Kambe zauroczył mnie już od pierwszego odcinka, zwłaszcza spokojny i głęboki głos pana Yusuke. A Gojo to po prostu Gojo - głos jest jedną z licznych jego zalet.

Już ostatnia kategoria, na jaką sobie dzisiaj ponarzekamy, to "Best Character Design", w której zwycięzcą okazał się być Mayuka Ito, designer postaci w anime "Toilet Bound Hanako-kun". Kto mnie zna, wie, że seria mnie nie powaliła - zarówno manga jak i adaptacja odrzuciły mnie po pierwszej części. Oczywiście nie zamierzam odbierać zachwalania triumfatora tylko przez moją osobistą opinię, ale mam w tej kwestii jednego faworyta, który jak dla mnie całkowicie zasługiwał na pierwsze miejsce. Mowa tutaj o serii "Great Pretender", której postacie wyszły z pod rąk Yoshiyuki Sadamoto i Hirotaki Katou. Świetnie wykreowane charaktery i ich niesamowicie dynamiczny rozwój, który możemy zaobserwować podczas całego trwania serii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz