wtorek, 2 lipca 2019

Poznajmy się!

Hej!
Witam na moim nowym blogu! Możecie kojarzyć mnie z już nieaktywnej witryny "Polska rapgra według Sophie". Tego bloga poświęcam wszystkiemu. Jestem bardzo zmienną osobą, więc znajdziecie tu wszystko! Muzyka, książki, filmy, seriale, podróże, gotowanie i wiele, wiele innych! Pomysł na taką tematykę zrodził się niedawno, kiedy pewna znudzona już moim wiecznym gadaniem osoba zasugerowała, abym mogła wyżyć się w trochę inny sposób - właśnie prowadząc bloga! Zdobywanie popularności nie jest w tym przypadku w ogóle istotne. Chcę mieć poczucie, że ktoś jeszcze jest w stanie usłyszeć, co mam do powiedzenia. W tym wpisie po prostu się przedstawię.

Jestem Sophie, i tak, jestem Polką. Mieszkam w Gdańsku, a moje największe zainteresowania na chwilę obecną to muzyka Shawna Mendesa, książki fantasy i romanse, manga i anime, pieczenie, seriale i filmy na Netflixie. Nie mam zbyt ciekawego życia, ale czuję w sobie duszę pisarza, więc publikuję też własne książki na portalu Wattpad. Żyję też na Instagramie, wszystkie linki podam kiedy indziej. Zdjęcie dodaję, bo pasjonuję się trochę fotografią i zamierzam to robić jako zawodowiec 😅


Tożsamość modela na zdjęciu niech zostanie tajemnicą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz